Uw bestelling wordt door een extern bezorgbedrijf bij u bezorgd. In de meeste gevallen verzorgt Connected Logistics de bezorging bij u thuis. Sommige kleinere witgoed apparaten kunnen ook door PostNL bij u bezorgd worden.
Jazeker! U ontvangt een dag van te voren een track & trace code via de e-mail. Met deze code kunt u de status van uw bezorging volgen. Deze e-mail kan in de spam folder terecht komen!
Wij vragen u in dit geval nog even 2 uur te wachten. Onze transporteurs hebben meerdere adressen en hierdoor kan er eens vertraging oplopen. Is uw bestelling na deze 2 uur nog niet bezorgd. Dan vragen wij u om contact met ons op te nemen door te e-mailen naar info@handelbijvanandel.nl. Houdt ook goed uw track & trace in de gaten. Het kan zijn dat uw track & trace meer informatie geeft over waarom de levering is vertraagd.
Het is alleen mogelijk om 2e kans of Van Andel koopjes bij ons af te halen. Neem voor het afhalen van uw bestelling contact met ons op via de e-mail, info@handelbijvanandel.nl, om een dag en tijdstip af te spreken.
Uw product wordt gratis bezorgd!
Indien uw product op voorraad is en u op werkdagen voor 22.00 uur heeft besteld, zullen wij ons uiterste best doen om uw bestelling de eerstvolgende werkdag bij u thuis te bezorgen. U krijgt van ons een e-mail wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Mocht er een product niet op voorraad zijn, dan informeren wij u hierover met de verwachte levertijd. Voor alle leveringen zijn onze bezorgvoorwaarden van toepassing.
Het is altijd vervelend als uw bestelling beschadigd wordt geleverd. Zowel voor u, voor ons en ons transportbedrijf. Controleer bij het afleveren van uw bestelling altijd even of er geen beschadigingen aan de doos zijn. Als dit het geval is kunt u de chauffeur even laten wachten en het product uitpakken en controleren op verdere schades. Indien er ook echt schade aan het product is mag u deze gelijk weer meegeven aan de transporteur. Uw beschadigde bestelling komt weer retour naar ons. Wij vragen u om hierna gelijk contact met ons op te nemen via de email. U mag uw e-mail sturen naar service@handelbijvanandel.nl. Leg de situatie zo duidelijk mogelijk uit en vermeld altijd uw bestelnummer!
Komt u na het uitpakken erachter dat uw product beschadigd is en is de chauffeur al weg. Dan vragen wij u ook om direct een e-mail te sturen naar service@handelbijvanandel.nl. Leg de situatie zo duidelijk mogelijk uit en vermeld altijd uw bestelnummer. Daarnaast dient u een paar foto's toe te voegen waarop de schade duidelijk zichtbaar is.
Wij zullen uw e-mail altijd zo snel mogelijk in behandeling nemen en zoeken samen naar een snelle en passende oplossing.
Meer informatie over het retour sturen van uw bestelling vindt u hier.
Ja, als u ervoor zorgt dat uw oude apparaat afgekoppeld en al klaar staat bij de voordeur dan nemen wij deze voor u mee.
Nee, wij sluiten geen nieuwe apparaten voor u aan.
X