Op deze pagina vindt u informatie m.b.t. de levering van uw bestelling.

  • Woont u binnen een straal van 20km rondom Dokkum, dan bezorgen wij zelf uw bestelling! Woont u buiten deze straal, Dan laten uw bestelling bezorgen door een extern bezorgbedrijf. Welk bedrijf dit is verschilt per bestelling. In sommige gevallen kan het voorkomen dat wij zelf uw bestelling bezorgen als u buiten een straal van 20km rondom Dokkum woont, wanneer dit het geval is nemen wij vooraf contact met u op. In het onderstaande overzicht kunt u zien welk product via welk transportbedrijf verzonden wordt:
    Wasmachine Connected Logistics
    Drogers Connected Logistics
    Vaatwassers Connected Logistics
    Koelkasten en vriezers Connected Logistics
    Fornuizen Connected Logistics
    Airco’s Connected Logistics
    Combi magnetrons FRL Post (Packs) In sommige gevallen Connected Logistics
    Ovens FRL Post (Packs) In sommige gevallen Connected Logistics
    Koffieautomaten (inbouw) FRL Post (Packs) In sommige gevallen Connected Logistics
    Kookplaten FRL Post (Packs) In sommige gevallen Connected Logistics
    Afzuigkappen FRL Post (Packs) In sommige gevallen MyParcel (PostNL)
    Grote afzuigkappen Connected Logistics
    Stofzuigers FRL Post (Packs) In sommige gevallen MyParcel (PostNL)
    Keukenaccessoires (kranen, wasbakken, etc.) MyParcel (PostNL) In sommige gevallen FRL Post (Packs)
  • Woont u binnen een straal van 20km rondom Dokkum, dan sluiten wij uw vrijstaande witgoed apparaat kosteloos voor u aan. Inbouw witgoed apparatuur sluiten bouwen wij alleen voor u in als u hier voor heeft gekozen tijdens de betaling of als dit naderhand met ons besproken is.
    Woont u buiten de straal van 20km rondom Dokkum, dan wordt uw apparaat tot aan de drempel geleverd. Dit betekend dat uw bestelling tot aan de voordeur geleverd wordt. Uw bestelling zal ook niet worden uitgepakt en/of worden aangesloten.
  • Bekijk bij aflevering van uw product of er schade aan de verpakking is. Indien dit het geval is kunt u de chauffeur even laten wachten. U kunt dan in het bijzijn van de chauffeur uw product uitpakken en controleren op verdere schades. Als uw product schade heeft kunt u deze vervolgens weer meegeven aan de chauffeur. Het product wordt dan weer bij ons retour gebracht. Neem daarna even contact met ons op via 0519 – 235080 of stuur een mailtje naar service@handelbijvanandel.nl. Als wij zelf het product bij u komen bezorgen, handelt onze medewerker dit met u af.
  • U ontvangt een dag van te voren een track & trace code via de e-mail. Met deze code kunt u de status van uw bezorging volgen. Deze e-mail kan in de spam folder terecht komen! Als wij zelf bij u langs komen ontvangt u geen track & trace code. Wij komen dan op de afgesproken dag en tijdstip bij u langs.
  • Indien u uw apparaat retour wilt sturen, verzoeken wij u om naar deze pagina te gaan, op deze pagina staat beschreven hoe u uw apparaat retour kunt sturen.
  • Wordt uw bestelling niet op de afgesproken dag geleverd? Dan verzoeken wij u om met het desbetreffende transportbedrijf contact op te nemen.
    FRL Post: 058 – 2154157
    MyParcel: 088 – 2255555
    Connected Logistics: 088 – 1026000
    Handel bij van Andel: 0519 – 235080
  • Voor overige vragen zijn wij op maandag van 13.00 tot 17.00 uur, op dinsdag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur te bereiken op 0519 – 235080 of via de email info@handelbijvanandel.nl.
X