Op deze pagina vindt u informatie m.b.t. de levering van uw bestelling.
- Woont u binnen een straal van 20km rondom Dokkum, dan bezorgen wij zelf uw bestelling! Woont u buiten deze straal, Dan laten uw bestelling bezorgen door een extern bezorgbedrijf. Welk bedrijf dit is verschilt per bestelling. In sommige gevallen kan het voorkomen dat wij zelf uw bestelling bezorgen als u buiten een straal van 20km rondom Dokkum woont, wanneer dit het geval is nemen wij vooraf contact met u op. In het onderstaande overzicht kunt u zien welk product via welk transportbedrijf verzonden wordt:
Wasmachine Connected Logistics Drogers Connected Logistics Vaatwassers Connected Logistics Koelkasten en vriezers Connected Logistics Fornuizen Connected Logistics Airco’s Connected Logistics Combi magnetrons FRL Post (Packs) In sommige gevallen Connected Logistics Ovens FRL Post (Packs) In sommige gevallen Connected Logistics Koffieautomaten (inbouw) FRL Post (Packs) In sommige gevallen Connected Logistics Kookplaten FRL Post (Packs) In sommige gevallen Connected Logistics Afzuigkappen FRL Post (Packs) In sommige gevallen MyParcel (PostNL) Grote afzuigkappen Connected Logistics Stofzuigers FRL Post (Packs) In sommige gevallen MyParcel (PostNL) Keukenaccessoires (kranen, wasbakken, etc.) MyParcel (PostNL) In sommige gevallen FRL Post (Packs)
- Uw bestelling zal standaard tot aan de voordeur geleverd worden. Uw bestelling zal ook niet uitgepakt en/of aangesloten worden. Indien u binnen een straal van 20km rondom Dokkum woont, kunt u er voor kiezen om tegen betaling uw bestelling alsnog uit te laten pakken en aan te sluiten. Woont u buiten een straal van 20km rondom Dokkum, dan is dit niet mogelijk.
- Bekijk bij aflevering van uw product of er schade aan de verpakking is. Indien dit het geval is kunt u de chauffeur even laten wachten. U kunt dan in het bijzijn van de chauffeur uw product uitpakken en controleren op verdere schades. Als uw product schade heeft kunt u deze vervolgens weer meegeven aan de chauffeur. Het product wordt dan weer bij ons retour gebracht. Neem daarna even contact met ons op via 0519 – 235080 of stuur een mailtje naar service@handelbijvanandel.nl. Als wij zelf het product bij u komen bezorgen, handelt onze medewerker dit met u af.
- U ontvangt een dag van te voren een track & trace code via de e-mail. Met deze code kunt u de status van uw bezorging volgen. Deze e-mail kan in de spam folder terecht komen! Als wij zelf bij u langs komen ontvangt u geen track & trace code. Wij komen dan op de afgesproken dag en tijdstip bij u langs.
- Indien u uw apparaat retour wilt sturen, verzoeken wij u om naar deze pagina te gaan, op deze pagina staat beschreven hoe u uw apparaat retour kunt sturen.
- Wordt uw bestelling niet op de afgesproken dag geleverd? Dan verzoeken wij u om met het desbetreffende transportbedrijf contact op te nemen.
FRL Post: 058 – 2154157
MyParcel: 088 – 2255555
Connected Logistics: 088 – 1026000
Handel bij van Andel: 0519 – 235080 - Voor overige vragen zijn wij telefonisch te bereiken op 0519 – 235080 of via de email info@handelbijvanandel.nl.